مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 .

مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286

مشاوره زوج درماني

:نقش مشاوره زوج درماني در تربيت فرزندان
 مشاوره زوج درماني همواره كمك مي كند تا رابطه احساسي خوب و مناسب بين زوجين برقررا گردد و اين موضوع آرامش و اطمينان زيادي در كانون خانواده بوجود مي آورد.بنابراين رشد و تربيت فرزندان در اين محيط بسيار سازنده خواهد بود. وقتي فرزندان شاهد روابطي با احترام و عشق بين والدين خود بوده احساس امنيت و آرامش بيشتر يكرده و همواره سعي مي كنند بيشترين اوقات خود را بين خانواده بگذرانند كه صد البته بسيار مفيد مي باشد.چرا؟
 وقتي فرزند شما اكثر اوقاتش را در خانه بگذراند مسلما از خطرات موجود در جامعه در امان است.اين خطرات ممكن است ناشي از رابطه نادرست فرزندتان با دوستان ناباب بوده كه او را از مسير مستقيم منحرف كرده و به انجام كارهاي ناشايست بكشانند. 
با مشاوره زوج درماني و گرفتن راهكارهاي تربيتي فرزندان به والدين خود اعتماد كامل پيدا كرده و تمامي مسئل خود را با آنها در ميان مي گذارند و اين بسيار ارزشمند مي باشد.وقتي فرزندان مستقيما مشورت مي كنند صد در صد از نصايح و تجارب شما استفاده كرده و اممكان منحرف شدن و رفتن به مسير نادرست انها خيلي كم مي شود.
انعكاس مشاوره زوج درماني در  زندگي آينده فرزندتان؟
 وقتي شما با گرفتن مشاوره زوج درماني به صورت منظم سعي مي كنيد در همه مقاطع مثل تربيت كودك، مشاوره تحصيلي ، راهكارهاي رفتار با نوجوان و غيره با هدايت مستمر خوب فرزندتان را راهنمايي كنيد بنابراين شيوه بهتر زيستن را از شما فرا ميگيرند.و در اين مسير تا رشد كامل و ورود به جامعه و تشكيل خانواده همواره راه مناسب را انتخاب مي كنند. 
وقتي مي گويند اين شخص سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده يا مي گويند فلاني ريشه دار و با پدر و مادر است و خيلي مثال هاي ديگر اين به معني اين است كه آن فرد خوب تربيت شده و در هيچ مسئله اي انحراف فكري و عقيدتي ندارد. بنابراين او مي تواند شخصي مفيد با كارايي بالا در جامعه آينده و شغلي خود باشد و همسر و فرزندان خود را خوشبخت نمايد. 
در مشاوره زوج درماني چه مسائلي بررسي مي شود؟
 در مشاوره زوج درماني تمامي مسائل خانواده و روابط بين زوجين بررسي مي شود.يك زوج درمان همواره سعي مي كند تفاهم و رابطه سالم بين زوجين برقرار كند .با مشاوره زوج درماني منظم هرگز مشكلات شما بزرگ نشده و به محض بروز هر مشكلي با كمك مشاوره زوج درماني مي توانيد آنرا حل نماييد.
مركز مشاوره نياوران- مشاوره تلفني رايگان 26851286 
نياوران - چهارراه مژده - نبش نجابت جو - پلاك 352 - طبقه 4 شمالي 
شماره مجوز :6056 
همين حالا با مشاورين ما تماس بگيريد و اولين جلسه مشاوره زوج درماني خود را تنظيم كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۳۱:۵۶ توسط:افتخار حميدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :