مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 .

مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286

طلاق

.شايد راهي باشد براي برداشتن ناهمخواني ها و نزديك تر شدن قلب ها به همديگر وجلوگيري از طلاق.
چرا به اين زودي خسته مي‌شويم و تصميم قطعي طلاق ميگيريم؟ بچه ها چه گناهي دارند كه توسط والدين خود خواه به اين دنيا دعوت شده اند؟ مسئوليت بپذيريم و مسئوليت اشتباه و حماقت ها و تصميم هاي نادرست پيشين خود را قبول كنيم. در پي جبران برآييم نه كه به سرعت صورت مسئله را پاك كنيمو به فكر طلاق باشيم.
اگر ازدواجي ناهمخوان و بدون نظر متخصص روانشناس انجام شود پس از چند ماه افراد به مرحله اي رسيده اند كه رفتن را بر ماندن ترجيح دادند .باز هم دير نشده است. بايد مشورت كرد با فردي كه بي طرف است چه قبل از ازدواج چه قبل از طلاق و چه بعد از آن از هر چه زودتر در پي تغيير خود و نه ديگري برايم بهتر است.
احترام بگذاريم كه فقط تحمل كنيم و از درون بسوزيم .چون همين ابراز نكردن نارضايتي ها مانند خوره به جان ما نمي افتد و ما را تحليل مي برد. بدانيم كه لياقت خوب زندگي كردن را داريم خودمان را دوست بداريم و در پي درست كردن خرابي ها باشيم نه كه فقط بر سر مزار از دست رفته ها گريه كني مو طلاق را راه آخر ندانيم.
منفعل ماندن و راضي به رضاي خدا ماندن بدون هيچ حركتي و فقط دعا كردن و يا پيش جادوگر يا دعانويس رفتن فال قهوه و تاروت گرفتن فقط مسكن هاي موقت هستند كه به مزمن تر شدن مشكل كمك مي‌كند . زماني به روانشناس مراجعه كنيم كه بتوان كاري كرد خداوند هم مي گويد از تو حركت و از من بركت .تو مي‌بايست تغييراتي در زندگي و افكار خود ايجاد كنيد تا نتيجه آن را در همين دنيا ببينيد. علم روانشناسي براي بهتر زيستن در اين جهان طرح ريزي شده است 
دوباره بلند شو و اين بار شروعي تازه داشته باشد .عينكي متفاوت از قبل چشم بزن و پديده ها را طوري ديگر تفسير كن. جنبه هاي زيباي واقعيت موجود را ببين و از اين چالش ها به عنوان فرصت هاي زندگي بهره ببر. 
اگر در آستانه طلاق گرفتن هستي بدان كه تو مي بايد تغيير كني تا ديگر فردي ناهمخوان با خود را انتخاب نكنيد و طلاق منجر نشود. حالا كه برگزيدي مي‌بايست باز‌هم تو تغيير كني تا بتواني به رفتار او شكل دهي و يا حداقل خود را قوي كن كه كمتر آسيب بيني و اذيت نشوي.

اگر آسيب ديده اي بيا و آنها را پاك كند خاطرات منفي را دور بريز تا درون تو جا باز شود.براي ورود انرژي هاي جديد مثبت و لذت بردن از لحظه هاي حال با پاك كردن خاطرات منفي طلاق و زدودن استرس هاي آينده .تو مي تواني بدون ترس و آزادانه از همين جا و اكنون لذت ببري و حس كني ترانه زيباي زندگي را. خودت را بتكان و نفسي تازه بكشد به روي زندگي لبخند بزن و شروعي نو را تجربه كن تو مي تواني.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۴۷:۳۱ توسط:افتخار حميدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :