مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 .

مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286

مشاوره و راهنمايي تلفني رايگان

انواع مشاوره:
1-مشاوره حقوق:
شما ممكن است بخواهيد قرار دادي تنظيم نماييد يا شكوائيه اي عليه شخص ديگر بنويسيد يا از خود در دادگاه صالحه دفاع نموده و حق و حقوق خود را از شركت يا محل كار خود مطالبه نماييد. در اينصورت بايد از تجربه يك مشاور حقوقي كه اصطلاحا وكيل حقوقي ناميده مي شود استفاده كنيد . چون شما با تبصره هاي قانوني و بندهاي مربوطه هيچ نوع آشنايي نداريد. 
2- مشاوره شغلي:
 براي راه اندازي شغلي مناسب با تخصص و سواد علمي خودتان يا براي تغيير شغل و شروع كسب جديد با در نظر گرفتن بازار كار و موقعيت هاي اقتصادي و مسائل ديگر از يك مشاور زبده در اين زمينه استفاده كنيد. 
3- مشاوره تحصيلي:
 در مقاطع تحصيلي مختلف براي انتخاب مدرسه و د بيرستان مناسب ، تعيين رشته تحصيلي و تحليل رشته هاي مختلف از لحاظ آينده شغلي و موقعيت كاري و درآمد و غيره هم چنين براي ارزيابي استعداد فرزندتان براي ورود به دبستان و ادامه تحصيل هميشه نيازمند كمك و هم فكري و راهنمايي يك مشاور خوب تحصيلي مي باشيد. 
4- مشاوره ازدواج :
يكي از مهم ترين و اساي ترين رشته هاي مشاوره در زمينه ازدواج مي باشد . توصيه ما به دختر و پسرها كه قصد ازدواج و تشكيل خانواده را داريد اين است كه قبل از هر نوع تصميمك گيري جدي و اعلام علني آن حتما به يك مركز مشاوره رجوع كرده و تست هاي مربوطه و جلسات مشاوره قبل از ازدواج را حتما بگذرانيد تا با شناخت كامل و كافي و علمي و منطقي وارد زندگي مشترك شويد. 
5- مشاوره طلاق:
 خداي نكرده اميدواريم هرگز به اين مرحله از زندگي نرسيد ولي هميشه احتمال وقوع هر مسئله اي براي همه وجود دارد. براي جدايي شما نياز داريد با قوانين جديد دادگاه ها آشنا شده و حق و حقوق خود را مطالبه نماييد بنابراين قبل از هر اقدامي با يك مشاور مجرب در اين زمينه مشورت نماييد . 
6-مشاوره اقتصادي :
 جهت سرمايه گذاري مناسب و مطوئن و آشنايي با بازار كار و اقتصاد داخلي و خارجي كمك گرفتن از يك مشاور اقتصادي الزامي است. تا با  خيال راحت سرمايه خود را در مسير مناسب قرار دهيد . 
7- مشاوره پزشكي :
هيچ چيز بهتر و پر اهميت تر از سلامت نيست كه متاسفانه بعضي از اوقات اين سلامتي به خطر افتاده و نيازمند مشاوره و راهنمايي
از پزشك متخصص مربوطه مي باشيم. گرفتن مشاوره پزشكي و پيشگيري قبل از ابتلا به مريضي بهترين راه درمان مي باشد. 
8- مشاوره روانپزشكي:
 صدمات فيزيكي بدن تا حدود زيادي قابل جبران است ولي اگر به روح و روا ما خدشه اي وارد شود براي ترميم ان و بدست آوردن آرامش زمان زيادي نياز داريم.اكثر مواردي كه در جواني و نوجواني ما را آزار مي دهد ريشه در دوران كودكي ما دارد. بنابراين با مراجعه به روانپزشك و روانكاو مي توانيم ريشه مسائلي كه ما را آزار مي دهد را پيدا كرده  و آنرا درمان كنيم تا بتوانيم زندگي بهتر و شادتري داشته باشيم. 
مركز مشاوره نياوران – مشاوره تلفني رايگان 26851286


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۵:۱۹ توسط:افتخار حميدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :