مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 .

مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286

مشاوره تلفني

اينگونه موارد مشاوره تلفني مسير خاص خود را طي مي كند. 
ابتداعا مشاور سعي كرده با گوش كردن به مشكل و مسئله اي كه شما مطرح مي كنيد آنرا دقيقا متوجه شده و با سوالاتي پيرامون مشكل شما پرونده اوليه را افتتاح بنمايد.مثلا يك مراجعه كننده در موردد مشاوره ازدواج سوالاتي مي پرسد:
 من با آقايي آشنا شدم كه هر دو قصد ازدواج داريم ولي در اين مورد ترديد داريم و دوست داريم با اطمينان بيشتر انتخاب صحيح كنيم كه در آينده دچار مشكلات خانوادگي نشويم.در مورد مشخصات ظاهري و تحصيلات و سرمايه و شغل او اطلاعاتي ميدهد.مشاور از او سوالاتي مي پرسد :
كجا با هم آشنا شديد؟
چند وقت هست همديگر را مي شناسيد؟
ويژگي هاي مثبت و منفي طرف مقابل شما از ديدگاه شما چيست؟
نقطه نظر و ديدگاه شما در مورد همسر آينده و زندگي چيست؟
-چه انتظاراتي از همسر خود و زندگي داريد؟
 -آيا فكر مي كنيد او همان است كه بتواند تمامي خواسته ها و آرزوهاي شما را برآورده كند؟
وسوالاتي از اين نوع و حالا مشاور نياز دارد با طرف مقابل نيز صحبت كرده و تقريبا چنين سوالاتي را بپرسد تا ايده آل و انتظارات او را نيز بداند بنابراين از مراجعه كننده در خواست مي كند تا وقت مناسب گرفته و طرف مقابل نيز تلفني با مشاور در همين زمينه ها صحبت كند. 
پس از شنيدن سخنان دو طرف اگر مراجعه كننگان بتوانند حتي يك جلسه حضوري به دفتر مشاوره تشريف بياورند و تست شخصيتي و تست قبل از ازدواج بدهند كه خيلي بهتر است در غير اينوصرت اطلاعات بدست آمده از طرفين را در جدول مربوطه قرار داده و سعي ميكند حتي الامكان بهترين راهكار و جواب را به آنها بدهد. 
حدود وظايف يك مشاوره:
 شما چه حضوري و چه به صورت مشاوره تلفني اگر طرح سوالتان مخصوصا در مورد ازدواج يا طلاق باشد.يك مشاوره خوب و مجرب فقط مي تواند راهكار مناسب جهت بهبود اوضاع و برقراري روابط خود و مناسب بدهد و هرگز اجازه ندارد در مورد ازدواج يا طلاق نظر شخصي داده و هميشه بايد سعي كند روابط را به سوي مثبت هدايت نمايد. 
ولي در مواقعي مانند تشخيص بيماري هاي روان پريشي،وسواس هاي فكري، توهم و غيره بايد توضيح و تذكر لازم را به طرفين بدهد. 
مشاوره تلفني راححترين و سريع ترين راه براي گرفتن جواب سوالات شماست. مركز مشاوره نياوران -مشاوره تلفني كوتاه رايگان  26851286


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۹:۳۵ توسط:افتخار حميدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :