مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 .

مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286

مشاوره خانواده تلفني رايگان

مشاوره خانواده تلفني در اختيار عموم مردم  قرار گرفته است ، تا خانواده ها بتوانند به راحتي و سهل ترين راه ممكن در كوتاه ترين زمان راه حل مشكلات خود را بيابند. مشاوره خانواده تلفني اين نويد را به شما مي دهد كه شما يك فرد متخصص را براي آموزش ديدن در مورد حل مسائل زندگي برگزيده ايد. انتخاب مشاوره خانواده تلفني نشان مي دهد شما به صورت جدي به خوشبختي خانواده مي انديشيد.
مشاوره خانواده تلفني براي كساني كه در شهرهايي هستند كه نمي توانند به صورت مستقيم و حضوري با مشاور و روانشناس صحبت كنند كوتاه ترين و مفيد ترين راه حل است. حتي كساني كه در خارج از كشور زندگي مي كنند مي توانند از مشاوره تلفني بهره ببرند. مشاوره و روانشناسي در سالهاي اخير پيشرفت شگرفي داشته است. مشاوره خانواده تلفني يعني ارتباط بين مشاور خانواده و تماس گيرنده ، كه از اين طريق طرح مشكل ارائه شده از طرف تماس گيرنده باعث شود مشاور خانواده راه حل مناسب را در كمترين زملن در اختيار تماس گيرنده قرار دهد.
مشاوره خانواده تلفني يكي از ضروريات زندگي كنوني است. پيگيري رشد خانواده يكي از عوامل مهم موفقيت خانواده هاست. بنابراين لازم است هر خانواده اي يك مشاور متخصص خانواده را در كنار خود داشته باشد. توجه به سلامت روان خانواده از نكات بسيار مهم براي تعالي زندگي مي باشد. والدين مسئول هستند كه به سلامت روان خانواده توجه كنند. با در نظر گرفتن مساله اشتغال و كمبود وقت شما مي توانيد از طريق ارتباط تلفني با مشاور خانواده به سرعت راه حل مناسب را در اختيار داشت باشيد. 
مشاوره خانواده تلفنيبه افراد كمك مي كند تا تصميم گيري هاي معقولي در مورد مسائل مربوط به خانواده داشته باشند. انسان موفق كسي است كه با كمترين وقت بهترين نتيجه را در زندگي بگيرد. وقت طلاست. از بين رفتن وقت تنها چيزي است كه جايگزين ندارد. اگر ميلياردها  تومان هم پرداخت شود يك ثانيه از وقت را نمي توان خريد. بنابراين پسنديده است از متخصصين مشاوره خانواده كه داراي علم و تخصص هستند در راستاي ارتقاي سطح خانواده بهره مند شد. هر انسان عاقلي مي داند كه يك نفر نمي تواند به تمام علوم آگاه باشد. افرادي كه مي گويند من خودم به همه مشاوره مي دهم در حقيقت نمي دانند كه هنوز خيلي از موارد مربوط به زندگي را نمي دانند. مثلا : نمي دانند كه انواع مختلف حل مسائل مربوط به خانواده وجود دارد ، كه فقط متخصصين مشاوره خانواده از آنها آگاه هستند. بهره مندي از متخصصين مشاوره خانواده در زمينه هاي مختلف نشانه ارتقاي درجه دانش هر فرد است. 
مشاوره خانواده تلفني اين راه را سهل نموده كه خانواده هاي مختلف از اقصاء نقاط ايران و جهان به آساني با مشاور خانواده  ارتباط برقرار كنند. مشاور خانواده تخصص اين را دارد كه عالي ترين راه حل را در اسرع وقت در اختيلر مدد جويان قرار دهد. مشاور خانواده به خانواده ها آموزش مي دهد كه چگونه حرف خود را به يكديگر با كمال صميميت و دور از هر گونه انتقاد، سوء گيري، لجبازي و سرزنش به گوش ساير اعضاي خانواده برسانند. 
مشاوره خانواده تلفني اين امكان را فراهم مي كند كه در كمال راز داري و با تكنيك هاي مناسب افراد خانواده، در نهايت ارامش و بهره گيري از نكات علمي، زندگي خوش و پر معنايي را تجربه كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۷:۵۰ توسط:افتخار حميدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :