مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 .

مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286

مشاوره طلاق

كلمه طلاق عرش خداوند را به لرزه در مي آورد .و جز مكروه ترين كارهايي است كه خداوند از آن نام برده ولي بعضي اوقات اجتناب ناپذير تر است چرا؟خود طلاق انقدر هم  عمل زشت و ناپسندي  نيست بلكه عواقبي كه براي طرفين  و مخصوصا در صورت وجود فرزند براي او  وآينده اش دارد بساير پر اهميت مي باشد. بطور قطع طلاق و جدايي براي هيچ كدام از طرفين و مخصوصا فرزندان طبعه خوبي نداشته و سرنوشت اعضا خانواده پس  از طلاق بسيار وخيم و دچار اضطراب و استرس هاي گوناگون مي شود. 
عواقب طلاق 
يكي از هشدارهايي كه مشاوره طلاق به زن و شوهر ها ميدهند ، در زمينه عواقب تربيتي فرزندان بعد از طلاق مي باشد.علي رغم ميل باطني پس از طلاق و جدايي، ازدواج مجدد صورت گرفته و فرزندان اكثرا بايد با ناپدري و نامادري زندگي جديدي را تجربه نمايند كه در بيش تر اوقات تجربه شيريني نبوده و تنش ها و واكنش هاي  رفتاري و شخصيتي براي فرزندان در پي دارد.
لزوم مشاوره طلاق 
قبل از هر تصميم و اقدامي در مورد جدايي حتما با مشاوره طلاق و متخصصين اين امر صحبت كرده و حتي الامكان سعي در برقراري مجدد رابطه و شروع  زندگي با آرامش نماييد.مشاوه طلاق به اين معني نيست كه شما زندگي مشترك را كاملا ناديده گرفته و آنرا صد درصد ازبين رفته بپنداريد.بلكه مشاوره طلاق و مشورت كردن با مشاورين هشداري است كه در مورد وضعيت آينده طرفين ...چراكه اين راه برگشت ناپذير است و اگر اقدام كنيد بايد تا آخر برويد پس قبل از آن تنها چند جلسه مشاوره طلاق شايد براي يك عمر زندگي شما را تغيير دهد پس حتما ارزشش رادارد.
آمارهاي مشاوره طلاق 
امارها نشان مي دهد كه 73 درصد امار طلاق با شروع درخواست  از طرف خانم ها  بوده كه اين بازكوي دو مطلب مي باشد:1-درصد خطا و اشتباه از طرف آقايان به نسبه بيش تر است.2-حساسيت و زايده طلبي خانم ها بيشتر مي باشد.
و اينكه در نهايت ميتوانيم نتيجه بگيريم زوجين بدون شناخت كامل ازيكديگر وارد زندگي مشترك مي شوند.در هر صورت اين آمار بسيار وحشتناك بوده و در خور شخصيت و فرهنگ اسلامي و ايراني نمي باشد. 
وقتي شما نزد مشاور مي رويد و سعي مي كنيد تمامي مراحل زندگي  خود را با مشاوره و راهنمايي گرفتن از متخصصين پيش ببريد اين معناي همان مثالي است كه هميشه شنيده ايد:پيشگيري بهتر از درمان است.
مشاوره گرفتن از يك دكتر روانشناس و گرفتن راهكارهاي مناسب جهت حفظ و سيانت از خانواده باعث مي شود كه اين آمار انشاالله در ساليان آينده به كمتر از 30 درصد برسد.كساني كه مشاوره قبل از ازدواج را بصورت دقيق انجام داده اند كمتر د رمورد طلاق و مشاوره طلاق مسئله دارند و زندگي ارام تري را در كنار خانواده مي گذرانند. 
همين حالا با مشاورين مركز ما تماس بگيريد و اولين جلسه مشاوره طلاق را تعيين كنيد.
مركز مشاوره نياوران - مشاوره طلاق - مشاوره ازدواج 
26851286-22728904
نياوران -چهارراه مژده - نبش نجابت جو - پلاك 352- طبقه 4 شمالي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۳۶:۱۲ توسط:افتخار حميدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :