مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 .

مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286

مشاوره خانواده ي خوب

بتواند بهترين مشاوره و راهكار را به شما بدهد. بطور مثال وقتي شخصي جهت برنامه ريزي زندگي خود به مشاور خانواده رجوع مي كند بايد تمام نكات و نقطه نظر و ديدگاه هاي خود و خانواده اش را به مشاور خانواده بگويد و او را در جريان در آمد ها و نوع شغل و تحصيلات افراد خانواده گذاشته و از هدفهاي ارزشمند خانواده خود براي آينده بهتر توضيح بدهد تا مشاور خانواده خوب بتواند به نسبت توانائيهاي آن خانواده برنامه ريزي مناسب نمايد . 
آنچه به صورت كلي براي اهداف خانواده توسط مشاوره خانواده تعيين شده عبارت اند از : 
شنبه : اهداف كلي خود را يادداشت كنيد . اهداف شما بايد در سه زمينه سلامتي . امور خانواده و امور مالي باشد . منظور از اين اهداف حداقل براي يك هفته برنامه ريزي شود كه در اين هفته آيا نيازي هست براي سلامتي خانواده نزد دكتر برويد و همچنين امور مالي خود را برنامه ريزي كرده و آن را مديريت كنيد .
يكشنبه : در اين روز بايد اهداف كلي را كه روز شنبه نوشته ايد به اجرا گذشاته و معيار خانواده خود را كنترل و در صورت نياز براي خانواده وقت بگذاريد تا حتي الامكان مسائل جاري را حل نمائيد.
دوشنبه : يك مشاور خانواده لازم ميداند كه در اين روز شما جزئيات اهداف كلي خود را بنويسيد و بهتر است كه نكات مثبت و بعد خوب آنرا در نظر بگيريد مثلا نگوئيد ديگر پارك نمي روم بگوئيد حتما هفته اي دوبار پارك مي روم.
سه شنبه : 
حالا بهتر است براي اهداف خود زمان مشخص كنيد و برنامه ريزي نمائيد كه البته اين امر توسط يك مشاور خانواده خوب انجام مي شود . مثلا براي هدف هايتان با ذكر زمان معين برنامه ريزي كنيد و هرگز نگذاريد كارهايتان با بي نظمي و بي برنامگي باهم ادغام شوند.
چهارشنبه:
اهداف خود را طبقه بندي كنيد و هردفعه را براي چند هدف مشخص نمائيد و سعي كنيد صبح كه بيدار مي شويد داراي برنامه مشخص آنروز باشيد و سردرگم حركت نكنيد و بيشتر از توان خود و زمان موجود برنامه ريزي نكنيد چون اگر هدفي را نتوانيد انجام دهيد خسته و مايوس مي شويد 
پنجشنبه : با بهره گيري از تجارب يك مشاور خانواده خوب موانعي كه قبلا سر راه اهداف شما بوده برداريد تا بهترين نتيجه را آن روز گرفته و روز خوب و كاملي داشته باشيد

جمعه : هدف هاي خود را مرتب در ذهن خود تكرار كنيد جملاتي كه باعث مي شود حس بهتري داشته باشيد يا به عبارتي انرژِ خوبي بگيريد را تكرار كنيد . اين باعث مي شود كه اهدافتان در ذهن شما باقي مانده و آنها را به نوبت انجام دهيد .

مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و  حضوري 22715886 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۴:۳۸ توسط:افتخار حميدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :