مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286 .

مركز مشاوره نياوران - مشاوره تلفني و حضوري 26851286

مديريت استرس

جسماني بيخوابي بيقراري پُرخوري از پيشرفت آن جلوگيري كرد.
گام اول پذيرش واقعيت موجود است به گونه اي كه به طور عقلاني تمامي جوانان به مساله را بسنجيم و ببينيم و گام دوم حل كردن مسئله به وجود آمده مي باشد.
به عبارت ديگر با برنامه‌ريزي صحيح و مشاوره به هنگام برقراري از بروز بسياري آسيب‌ها جلوگيري كرد و يا مانع از پيشرفت آن شد.
روشهاي مديريت استرس مي‌توانند متفاوت و متناسب با شخصيت ويژه هر فرد متغير باشند كه بنابر شرايط موجود روش‌هاي كاربردي متفاوتي توسط روانشناس پيشنهاد مي‌شود و با پيگيري تمرينات شناختي رفتاري و بازخوردهاي آن تنظيم مي‌شود تا در نهايت به نتيجه بيانجامد.
به عنوان مثال يكي از راه‌هاي مديريت استرس اين است كه به جاي فرار از آن با استرس موجود مواجه شود و يا با در نظر گرفتن آن به شكل ثبت وقايع روزانه و نحوه برخورد با استرس و چگونگي باز برخورد مربوط همه جانبه به ارزيابي آن پرداخت.
ريلكسيشن. آرام سازي عضلاني نيز از جمله مواردي است كه مي‌تواند در هنگام استرس از آن سود جست البته راه حل هاي فوري كه به نتايجي فوري و آرامبخش مي انجامد در حد مسكن هايي هستند كه به مرور زمان مي‌توانند سبب مزمن شدن مشكل و بزرگ تر شدن آن شوند بهتر از با مشاوره به هنگام و تحمل درد ناشي از درمان هاي روانشناختي حل كامل مسئله را به جان بخريم تا اينكه در پي پانسماني فوري باشيم.
به ياد داشته باشيم همه ما گاهي با استرس‌هاي مواجه مي شويم و نحوه برخورد صحيح ما مي‌تواند كارساز باشد پس به خود فرصت دهيد و با خود مهربان باشيد تحمل كردن تسلط يافتن و تبديل استرس به فرصت هايي براي چالش هاي مثبت ما به رشد و تكامل انسان ها مي باشد و مي توان در سختي ها بزرگ شد و به خرد wisdom رسيد كه منجر به آرامش عميق دروني و شادي واقعي شما مي شود پس به جاي فرار به دل استرس ها برويد و از لحظه لحظه هاي زندگي با درايت لذت ببريد.
مركز مشاوره نياوران – مشاوره تلفني و حضوري – روانشناس و روانپزشك – نياوران – نبش چهارراه مژده – طبقه 4 بانك پاسارگاد -مراجعه با هماهنگي قبلي – 26851286 -22715886 – مشاوره خانواده،ازدواج ،كودك و نوجوان –بيش فعالي و...


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۶:۲۳ توسط:افتخار حميدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :